wtorek, 20 maja 2014

Nagłówki, między 10:00 a 11:00

Musiałem upewnić się, czy dzisiaj portal TVN24 jest w równie dobrej formie, co zwykle.
Jedziemy:

- Czterech rannych Ukraińców. "Terroryści zgodnie z tradycją strzelali z bloków"
Jakaś nowa świecka tradycja... Ale, uważam, godna podtrzymywania! Poza tym, Tradycja to takie ładne imię dla dziewczynki.

- Piechociński o problemie z Pendolino: Płacimy za tygrysa, a nie za kota
Tygrys - (Panthera tigris) – gatunek dużego, drapieżnego ssaka łożyskowego z rodziny kotowatych (Felidae).
Kotowate, koty (Felidae) – rodzina ssaków z rzędu drapieżnych (Carnivora).
Jak szukasz pan analogii albo metafory, to szukaj dalej, bo jak płacisz za tygrysa, to płacisz właśnie za kota. Dobrze wiedzieć, że szef partii rolników zna się na zwierzakach, nieprawdaż?

- Szef MSW o wielkiej wodzie: najgroźniejsze jest za nami
Yeah baby! Po powodzi! Można iść na grilla i wódeczkę!

- Wody przybywa z każdą minutą. Osiągnęła stan ostrzegawczy
Zaraz... ale nagłówek obok... szlag, moje kiełbaski...

- Korwin-Mikke o gwałtach: Kobiety udają, że stawiają opór i to jest normalne
A wiecie, słyszałem, że jak ubrać kawałek szowinistycznego gówna w muszkę, to wciąż będzie śmierdzieć. Tak tylko mi się skojarzyło, jakoś zupełnie bez związku.

- Kwiecień odwołał zamach miesiąc przed aresztowaniem?
Wreszcie! Znak zapytania, jak ja za nim tęskniłem. Dziękuję?

- Eurosceptycy z rekordowym poparciem. Zatrzęsą Parlamentem Europejskim?
Question mark combo! A skoro o eurosceptykach mowa - nie dziwię się, że chcą do europarlamentu, skoro widzą, że wszystkie kraje pozbywają się swoich najgłupszych i najbardziej żenujących polityków w ten sposób, że wysyłają ich do Brukseli. Będą się czuć, jak w domu.

- Awantura w szpitalnej kolejce.
 Ochroniarz poturbował kobietę?
Triple combo! Panie Premierze, mam pytanie: czy planuje pan możliwość wykupienia przez pacjentów dodatkowego ubezpieczenia od szarpaniny ze steroidowymi Arnoldami z ochrony?

- Kapitalizm przypadł Polakom do gustu. Większość nie tęskni za PRL-em
Nie zamierzam bronić PRL, ale chciałbym tylko wiedzeć, ile z ankietowanych osób w ogóle pamięta tamten ustrój? Bo żeby to badanie miało sens, respondenci muszą mieć co najmniej ile? Tak żeby mieli już jakieś wspomnienia z dorosłego życia w minionym systemie... Czterdzieści pięć lat?

- W domu Kaczyńskich to Maria trzymała kasę. "Babusiku, daj mi coś, bo potrzebuję"
Jeśli to obchodzi kogoś spoza rodziny Kaczyńskich, to powinien się skontaktować z psychiatrą. Albo walnąć się w łeb gazrurką.

- Aresztowano nauczycielkę. Upiła i zgwałciła uczennicę?
Uczennica tylko udawała opór, to normalne - przecież poważny kandydat na premiera, prezydenta i europosła na pewno ma rację, right? A może uczennica zasłużyła na jakąś karę, nadużywając w wypracowaniach znaków zapytania?

Ja nie udawałem, że stawiam opór - ja go postawiłem i nie kliknąłem na żadnym nagłówku. Czego i Wam życzę.

P.S.
Korwin-Mikke? Znowu? Serio? Ten facet sprawia, że Palikot wygląda jak poważny polityk.