sobota, 7 czerwca 2014

Przedpołudniowe nagłówki

Wobec nieznacznego (i przy odrobinie szczęścia - chwilowego) podniesienia standardów przez portal tvn24.pl, musiałem posiłkować się nagłówkami z portalu wprost.pl

No to jazda, najpierw TVN24:

- Idzie "nowe" w polskim Kościele? "Personalne trzęsienie ziemi"
Bez wąpienia idzie nowe - polski Kościół jest znany z elastyczności, postępowości i ogólnej otwartości umysłów. Aha - pierwszy znak zapytania.

- Kto i dlaczego oprotestował eurowybory?
Znak zapytania sugeruje, że to pytanie retoryczne, a w tekście nie padnie na nie odpowiedź. Odpowiem kolejnym: Kogo to obchodzi?

- "Zero tolerancji dla pedofilii w Kościele"
Natomiast w szkolnictwie i służbie zdrowia - trochę może być, każdy ma jakieś tam potrzeby... Sorry, ale to powinno wyglądać tak: Zero tolerancji dla pedofilii. Kropka.

- McCain o Putinie: W jego oczach widzę trzy litery: KGB
Ja o McCainie: w jego oczach widzę cały alfabet i znaki przestankowe, a niektóre litery się powtarzają: republican, self-righteous hypocrite.

- Odkrycie licealistki zawstydziło uczonych?
Nie wiem, może zapytajmy jakiś uczonych...

Na deser parę nagłówków z wprost.pl:

- "Czarodziejka z Księżyca" wraca! Zobacz zwiastun
Rzeczywiście, to jest, kurwa, najważniejszy nius tej dekady.

- Sąd zdecyduje czy Kraków zorganizuje igrzyska. Jest skarga na referendum
Tak jest, walić demokrację - trzy czwarte obywateli nie chcę tej imprezy, ale chciwość pojedyńczych bydlaków nie zna granic. Poza tym, ciężko mi się powstrzymać... Trudno, co mi tam: A NIE MÓWIŁEM, ŻE TAK BĘDZIE?

- Ikonowicz ma "syndrom praczki"? Tak twierdzi doradca prezydenta
Tajmnica owinięta w enigmę... Raz, co to niby jest syndrom praczki? Dwa, który doradca, którego prezydenta? Trzy, ktoś jeszcze pamięta, kto to Ikonowicz?

Ostatni nagłówek był kuszący - ale zebrałem siły i nie kliknąłem. Czego i Wam życzę.