czwartek, 5 lutego 2015

Co tam we "Wproście" słychać

Nagłówki z wprost.pl, między godziną 10 a 11.

- "PO nie wybiera się na wojnę z Kościołem"
Nawet SLD stchórzył i nie wybrał się na wojnę z Kościołem - to czemu PO miałaby sobie strzelać w stopę?

- Łódź: Pod śniegiem znaleziono ciało noworodka
Ale zygota, z której rozwinął się ten noworodek, była chroniona jako "życie poczęte", zatem Kościół, politycy i  środowiska prawicowe uczyniły wszystko, co w ich mocy. All is well in Poland.

- Eksperci z Pentagonu: Putin ma pewną formę autyzmu
Dokładnie taką samą, jak moja - objawiającą się tym, że marzy mu się władza nad światem. Różnica jest taka, że ja gówno mogę, a on stoi na czele nuklearnego mocarstwa.

- Przetargi publiczne: Liczy się nie tylko cena
Fakt, ale to nieelegancko głośno mówić o łapówkach.

- Reorganizacja fiskusa. Więcej osób przy obsłudze klientów
Klientów? Co takiego sprzedaje skarbówka? Redaktorowi chyba chodziło o wyraz "ofiar".

W zdroworozsądkowej tradycji nie kliknąłem na żadnym z powyższych, uznając je za wiadomości z jakiegoś obłąkanego świata równoległego. Czego i Wam życzę.