poniedziałek, 16 lutego 2015

Spam, spam, wonderful spam

Moja najstarsza skrzynka emailowa w tym roku obchodzi swoje piętnaste urodziny.
To oznacza, że jej adres przez te wszystkie lata trafił do mniej więcej miliarda firm zajmujących się wysyłaniem spamu.
Postanowiłem, po raz drugi w życiu, zajrzeć do folderu "spam" - a jak wiadomo, do tego folderu trafia najwyżej dziesięć procent całego, otrzymywanego codziennie spamu.
Ponieważ jestem leniwy, nie chciało mi się tego jakoś specjalnie formatować - zwykłe zaznacz, kopiuj wklej, plus usunięcie dat i rozmiarów. I tych tematów, które powtarzają się zbyt często.
Kursywą moje reakcje na tematy maili.

------------------------

Netia - Wybierz Internet do 50 Mb/s i wybierz wyjątkowy prezent za 200 zł!
Skąd bierzecie tak drogie breloczki?

help - Your every night will be complete of flame
Babel Fish has failed you.

tom - Do you wish to amaze your babe tonight?
Ain't got no babe.

hot - Tips for developing your love life
Developing? How about "establishing"?

zhuwenhao - The one and only way to be the best
In my mind, I already am.

jace4270722.3c6d6 - Do you want to surprise your lover this night?
Having a lover would be surprising in itself.

limeu - Keep your partner pleased every night
Already done - I'm keeping away from her, and that makes her pleased every night. And every day.

Przeslanie - Malzenstwo osob tej samej plci jest grzechem ciezkim
O żesz ty jebany skurwysynu!
Ok, ok, już się uspokoiłem...
Rozumiem spam, który ma mi sprzedać internet, pigułki na potencję i samochód. Ale to tutaj jest po prostu obrzydliwe.

ialrexiandrer.kiais… - The first-rate technique to gratify your female partner
I always give gratification to my female partners - they usually charge by the hour.

Rafał Nowak - Posiadasz przeterminowane platnosci ZUS lub US?
Czy jesteś dostatecznie zdesperowany, aby dać się zrujnować do końca jakiemuś kanciarzowi?

Przeslanie - "Je Suis" Charlie Chaplin
Że co, kurwa? Znowu ten miękki kutas od Przesłania? Jestem zdumiony, że mając tak mały i zakuty mózg, udało się temu obrzydliwemu spamewangeliście opanować technologię wysyłania emaili.

scd - This could seriously ensure your love life
It doesn't need ensuring (serious or otherwise), but establishing. As mentioned before.

Erna - Hi there
Hi.

koether - Great answer to your male probs
Not sure if my probs are male or female. And... What are "probs" again?

JEEP - NOWY JEEP CHEROKEE. Umów się na jazdę próbną już TERAZ!
NIE! I serio, myślicie, że ktoś kupi samochód tylko dlatego, że ktoś wysłał mu SPAM?

Lourdes - Hi, It's me
Hi. Nice of you to have sam e-mail address as Erna. You roommates or something?

Brittany - Hi, It's me
Oh! Another of Erna's roommates!

brian.clarke - Can you have enjoyment 4 times a night?
Definitely. However, smoking four cigars and drinking this much Jack Daniel's a night is a bit unhealthy.

Ford Polska - Zaproszenie na jazdę próbną Fordem.
Szlag, dawniej wystarczyło po prostu przyjść od salonu, teraz trzeba mieć zaproszenie... Ford staje się marką dla Wybranych.

Deutsche Bank - Wiadomość od banku: Przygotowaliśmy dla Ciebie kredyt gotówkowy! Sprawdź jaki!
Mam żelazną zasadę: jeśli jakiś bank marnuje forsę na rozsyłąnie spamu, na pewno nigdy nie założę w nim konta ani tym bardziej nie wezmę kredytu.

PZU SA - Do 40% zniżki by chronić Twój biznes
Powyższa zasada niniejszym zaczyna obejmować firmy ubezpieczeniowe.

wysylania newslette… - usługa wysylania newsletterow
Zaraz... Spam reklamujący wysyłanie spamu? Genialne.

cert - Girls adore machos
I however hate those dim fuckers. So what?

yvonnevandalen - How to make your wife happy
Divorce her..?

joyce - Affordable health tonics
Health tonics being today's snake oil.

Jakub Sergiel - Pytanie w kwestii szkoleń
Może pan traktować całego mojego bloga jako Darmowe Szkolenie w Socjopatii. Jeszcze jakieś pytania?

johnny - Add more mass to your masculinity
I'm trying to lose weight, not gain any!

Jeep - Jeep w ofercie wyprzedażowej rocznika 2014 - SPRAWDŹ!
NIE!

Ania - Coś dla Ciebie
O ile to nie zdjęcie nagiej Ani - nie jestem zainteresowany.

Papeteo Koperty i P… - Idą podwyżki cen papieru – decyduj już teraz
Po długich deliberacjach zadecydowałem - nie będzie podwyżek! Chyba, że miałem decydować w innej kwestii... Pogubiłem się w tym wszystkim.

Alior Bank - Weź tanią pożyczkę w sam raz na zimę
Ja już czekam na wiosnę. Jebać zimę. I waszą pożyczkę. I wasz bank.

Audyt SEO - Czy dasz swoje pozwolenie?
Bo słowo "audyt" tak dobrze się kojarzy i zachęca mnie do dawania pozwoleń.

Cheri - Hi, my dear friend!
If you knew me at all, you'd know that I ain't got no friends.

Lenora - Hi, my dear friend!
Jeez, you are Cheri's roomate, aren't you?

Viola - How do you do
Fine, thanks. I'll let you know if any of your roommates get in touch with me.

sumudu75 - You can have all night long pleasance
Donald Pleasance isn't my type, but if if you have something along the lines of, say, Kate Winslett - let me know.

Marta - nie rozdrabniaj się. od nju weź wszystko!
Pieniądze albo życie! Moment, Marta ma rację: Pieniądze ORAZ życie!

Baranski - Czy Masz Objawy Cukrzycy? Należy Im Odpowiednio Wcześnie Zapobiec
Bez Wątpienia Dasz Radę Wyleczyć Mnie Z Cukrzyczy Drogą Korespondecyjną, Jeśli Tylko Dam Ci Mój Numer Karty Kredytowej.

Bargiel - Czy Zmarszczki Stały Się Ciężarem?
Bargiel, ty skurwielu, gdzie moja płyta Deep Purple!?
Oj, chyba, że to nie TEN Bargiel...
Ale dzięki, że mi przypomniałeś.
Mam płytę do odebrania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz