sobota, 29 sierpnia 2015

Prawie nagłówki

Jest tak koło godziny 11. Nagłówki z tvn24.pl i jeden mały bonus.

- "Jest coś takiego jak mądrość etapu w polityce. To jest właśnie to, co spotkało mnie"
Jeśli kiedyś nasi politycy przejdą od mądrości etapu do etapu mądrości w polityce, to może wreszcie nie będę miał z czego szydzić.

- Na ten tramwaj mieszkańcy Gdańska czekali prawie 40 lat
A ja myślałem że półgodzinne opóźnienia krakowskich autobusów na trasie między Nową Hutą a Złocieniem to przegięcie pały...

- "Może tam znajdować się Bursztynowa Komnata". Światowe media o "złotym pociągu"
Nie mówię, że to starożytni kosmici... ale... w tym pociągu pewnie są starożytni kosmici.

- Miley Cyrus: jestem panseksualna
Pan...? Co to znaczy..? Zaraz.... hetero, to wiem. Homo, to wiem. Bi, to wiem. Aseksualność, wiem... Ale panseksualność? Znaczy co? Rośliny i zwierzęta też?

Tyle, w kwestii nagłówków - jakoś mało tym razem, więc oto mały bonus. Definicja z opracowywanego przeze mnie Słownika Oderwanej Rzeczywistości.

Suka (rzecz.) - osoba, która poporowadziła komuś kampanię polityczną, wygrała, w nagrodę została wydymana przez szefa partii z list wyborczych i wciąż liże temu szefowi dupsko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz