środa, 11 marca 2015

Gratulacje dla redakcji tvn24.pl


- Rosja uśmierciła i tak martwy traktat. Dlaczego informuje o tym właśnie teraz?

- Mikrofon czy lampka? Minister postanowił sam się doświetlić

- Gdy zabrudziła pościel, przewijały ją
 inne matki. Gdzie były pielęgniarki?

- Porachunki gangsterskie
 z narkotykami w tle?

- Musztra w szkole, zaklejanie ust taśmą? Rzecznik Praw Dziecka: myślałem, że to żart

- Ubierała Kaczyńskiego, ocenia Komorowskiego. Garnitur do obory to wpadka?

- Zniknie bat na niepłacących alimenty?

- Koniec gwiazdy "Top Gear"? Jeremy Clarkson zawieszony za "burdę" z producentem

- Biało-czerwone Final Four? Polskie drużyny krok od historii

--------------------------

Tak, to lista nagłówków z godziny 10:45, w których znalazłem znak zapytania - i to nie wszystkich, bo był jeden z cytatem z jego wysokości prezydenta ("Palec possiesz?") - a że to prezydent powiedział, a nie redaktor, to nie zaliczyłem.

Dziewięć nagłówków. Jeszcze raz, cyfrą: 9. Na ogólną liczbę 44.

To portal filozoficzny, zadający pytania i dociekający, czy prawda to piękno, czy informacyjny, czyli taki, który, bo ja wiem... Może ma podawać jakieś fakty..?

W każdym razie, droga redakcjo tvn24.pl:

Mnie pytacie? A skąd ja mam wiedzieć? Ale spoko, włączę Polsat News, i jak tylko się dowiem, to dam Wam znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz