środa, 4 marca 2015

Znacie je, kochacie je... Nagłówki!

Nagłówki z tvn24.pl, tak między 13 a 14.

- Najważniejszy wojskowy w USA: absolutnie powinniśmy rozważyć dostarczenie Ukrainie broni
Bo za każdym razem, jak to robiliśmy, dobrze wychodziło. Mudżahedini, Contras... Same sukcesy.

- Ambasador Rosji: nie było aneksji Krymu,
 a Moskwa grozić Polsce nie ma zamiaru
Trzeba było zadać najpierw pytanie z grupy kontrolnej: panie ambasadorze, jaką mamy datę? Ciekawe, co by odpowiedział.

- 15-latek jechał rowerem, zginął od ciosu nożem. "Nie miał szans, by się obronić"
I dlatego powinno się zdelegalizować noże. A potem widelce. I łyżki. A w końcu rowery.

- Putin: zabójstwo Niemcowa ma polityczny podtekst
A ja myślałem, że to było zwykłe samobójstwo...

- Czeczeńscy separatyści: trop w sprawie zabójstwa prowadzi do Kadyrowa
Czeczanland Yard i ich prowadzący detektyw Czeczenlock Holmes nie mają wątpliwości.

- "Jeśli ktoś się nie szczepi, to można powiedzieć, że jest głupi"
Jeśli ktoś się nie szczepi, to można powiedzieć, że wcześniej czy później będzie martwy.

- W internecie chciał sprzedać swoją nerkę. Został zatrzymany
Pewnie pochodził zza granicy i nie opłacił cła za wwiezioną do kraju nerkę, na której chciał zarobić.

- Modlitwa przed lekcjami? "Nikomu nic
 się nie stanie, jak dzieci się pomodlą"
Tym bardziej nikomu nic się nie stanie, jak się, kurwa, nie pomodlą.

- Stracił panowanie nad kierownicą, skasował cztery auta
Zaryzykowałbym śmiałe stwierdzenie i powiedział, że stracił panowanie nad całym samochodem.

- Uwaga, nieubłaganie nadchodzi wiosna!
Jeśli ta informacja pochodzi od ambasadora Rosji, jeszcze nie chowałbym do szafy ciepłego kożucha.

- Selekcja imigrantów na Wyspach. Nowe pomysły Farage'a uderzą w Polaków?
Wreszcie znak zapytania. A jeśli uderzą (tzn. jeśli UKIP wygra wybory) - będzie to ironia losu na skalę kontynentalną. Ci wszyscy Polacy, którzy spieprzyli na Wyspy przed PiSem, gdy bliźniacy byli u władzy, zostaną wydymani przez brytyjski odpowiednik PiSu.

- Satelita Pentagonu eksplodował
 na orbicie. "Nieprzewidziane zdarzenie"
A ja myślałem, że Pentagon specjalnie wysadził swoją zabawkę.

- Jest możliwe życie bez glutenu? Zobacz, jak by wyglądało
Naprawdę, cieszy mnie ten kant z glutenem - potwierdza moje zdanie o ludzkości jako takiej.

- Koniec ze ściąganiem. Program antyplagiatowy w gimnazjach i liceach
Po wprowadzeniu programu odsetek osób z jakimkolwiek wykształceniem spadnie do jakiś pięciu procent populacji.

- "Kiedy ją gwałcono, nie powinna była się opierać. Powinna była siedzieć cicho"
Znowu Korwin-Mikke?

- Średnia, czyli jaka? Naukowcy już wiedzą, ile ma przeciętny penis
Cholera, ja nawet nie wiem, ile ma mój. Jakoś przez całe życie nie czułem potrzeby dokonywania pomiarów...

- Pół miliona zł na polską grę
Ten nagłówek wymieniam jako subtelną zajawkę tematu growo-finansowego, którym będę się zajmować w najbliższych tygodniach. Przeznaczenie? Znak od Cthulhu?

Na żadnym z powyższych, nawet tym o penisie, nie kliknąłem. Czego i Wam życzę... No dobrze, jak BARDZO chcecie, kliknijcie sobie na ten o penisie. Pewnie wyjdzie jakieś 12-13 centymetrów w stanie wzwodu (wiem, bo czytałem książkę Mary Roach).

BTW, wiecie, jak NASA rozwiązała problem kompleksów penisowych? Astronauci sikają do specjalnego urządzenia, które musi dość dokładnie pasować do członka. Urządzenie występuje w dwóch rozmiarach: Dużym i Bardzo Dużym.
Po problemie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz